——-

Trenutno sam kao parlaleliziran. Ne mogu se pomaketi s mjesta. Kao da sam hipnotisan. Moram naci nekako nacin da izadem na kraj s realnoscu. Mozda si nabavim neke pilule koje prosiravaju svijest.

Ali ne mogu vjecno bjazati…kad tad se moram suociti s njom.

Ipak mislim da nije tacno da se ne moze pobijeci od samoga sebe. Ja mislim da bi ja mogao. Razmisljam o tome da uzmem svoj ruksak i da krenem u svijet.

Hmm….sa ovim bosanskim pososom ne mogu nikud stici. Mozda si organizujem neki drugi.

Jednostavno moram druge postediti sebe. Zato…ako jednog dana nestanem…nemojte se brinuti…nije mi se nista desilo…samo sam negdje na putu…u potrazi za samim sobom.

13 komentara

  1. Ne znam u kakvom si halu.Očigledno je nešto golemo.Svaki insan ,ima turbulencije u svome životu,svako od nas misli da je našao srodnu dušu,koja ga kasnije povrijedi.I samoj mi je bilo tako.Kad se jedna vrata zatvore,druga se otvaraju.Možda ono u čemu si bio,je bio hodnik,koji je prolaz za dnevni boravak.Nikad zbog onih koji te vole,a sigurna sam da ih ima,nemoj dozvoliti,da onaj ko te nije volio,ili lagao da voli,bude razlog da se vrtiš u krug.Teško je nekad prihvatit realnost,ali je treba progutat,svarit.Ti imas pasos, ja ga nemam ,a i da imam ja vallahi nemam kud.Zašto bi bjezao,puno je više razloga za ostanak.Samo ponekad ne vidimo.

    Selamim

  2. “Nije potrebno njegovo spektakularno svrgavanje, već nešto više ironije ili duha kako bi se izvrgnuo ruglu i učinio smešnim. Potrebno je malo oštroumnosti da mu se prestiž podrije i malo odlučnosti da se njegova ludačka avantura na vreme osujeti. Njega će humor potisnuti; to je za natmurenog vođu otrov. Potrebno je da mu se smejemo i da se, smejući, povremeno ugrizemo za jezik. Svakako nije na odemt, mala doza gađenja prema takvoj istorijskoj figuri. A uz sve to, nužno je da intelektualci ozbiljno shvate onu upozoravajuću misao koju izgovara Kralj u Šeksiprovom ‘Hamletu’: “Na ludilo treba motriti stalno“. (1990)”

  3. Katrane, hvala

    dzeni, ma nije golemo….u principu je sitnica…ali sam ja valjda sitnicar pa me te sitnice mogu bas povrijediti

    istino
    ali cemo prvo medusobne nesugladice morati da rijesimo

    bezsrca
    odlucio sam da ipak necu nigdje ici….

    gost
    radit cu na svojoj odlucnisti

  4. Ne znam o cemu je rijec ,,jasan stav,, ali sam tu da sve , apsolutno sve nesuglasice rijesimo jer sam sve vise uvjerena da sam zrtva velike prevare te da su tom istom prevarom obuhvacene cini se i neke osobe sa bloggera.

    Vidjela sam veoma interesantan komentar kojim se planira nekom ovdje nanosenje,,nesnosljivog bola ,, ocito sirenjem laznih informacija.

    Kada sma ja u pitanju , molim vas da ne uzimate bilo sta zdravo za gotovo-mislim ds me upravo neistine o meni mogu skoro zivota kostati.

    Molim sve na blogeru da razmisle koga to hoce n da obamnu i vec obmanjuju.

    Nadam se da cu doci do istine, radovallo bi me da se mi licno razjasnimo jer ovo sto mi se cini je tesko zlodjelo.

    Tvrdim da je u pitanju teska podvala i prevara za koju neko mora da odgovara.
    Sto se prije razjasnimo to su vece sanse da ja preZivim ovaj uzas.

  5. ne znam sta da ti kazem osim onog da mozda pretpostavljam taj osjecaj, da znam tu prazninu, boli i tugu u jednom…
    samo, dobro je da pobjegnes od sebe, ako mozes ali nemoj bjezati od nas jer lakse ce ti biti kad smo tu negdje u dzepu 🙂

Komentariši